• בוסתן הגליל
  • ניסים - 054-8315183
  • 1neomillionaire@gmail.com

Blog

כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט – להימנע מטעויות

זהו, האתר שלכם כמעט מוכן. קניתן אחסון מחברה טובה, רכשתם דומיין קליט ומושך ופניתם למעצב אתרים שיתאים את צבעי האתר ללוגו המושקע שלכם. לא שכחתם להוסיף גם תמונות וסרטונים משובבי לב. אבל רגע אחד, נראה שבכל זאת לא הכול מושלם – שימו לב שאין לכם כמעט תוכן שיווקי באתר. לא זו בלבד שתוכן טוב ואיכותי […]

מאמרי SEO – המאמרים שמקדמים את האתר

המאמרים שמקדמים את האתר כל מי שעוסק בקידום אתרים אורגני יודע שמדובר במלאכה לא פשוטה. בניגוד לקידום אתרים ממומן המציג את האתר או את עמוד הנחיתה בתוצאות הראשונות, במסגרת הקידום האורגני, כדי להגיע לתוצאות הראשונות יש צורך לעבוד קשה. לעתים עובר חודש ואף יותר עד שניתן לקצור את פירות העמל, ועד אז עבודתו של מקדם […]

עושים כותרות: לא מתפשרים על איכות הכותרות בתוכן

רבים שואלים את עצמם מהו מאמר טוב. עבור כותבים לא מעטים הסוד הוא בתוכן, ולכן טורחים הכותבים לחקור את הנושא שעליו הם כותבים ועוברים פעם אחר פעם כדי לאתר שגיאות ואי דיוקים. אך כותב טוב ככל שיהיה עלול להחמיץ נקודה חשובה מאוד והיא הכותרת של המאמר שלו. ולא מדובר רק בכותרת הראשית, אשר לה יש […]

5 סוגי כותבי תוכן שכדאי להכיר

הכתיבה היא מיומנות לכל דבר ועניין. היא הביאה לעולם סופרים גדולים מרחבי העולם כמו טולסטוי או המינגוויי, ומהארץ – דוגמת מאיר שלו או שי עגנון. כן, רבים מאתנו נהנים לקרוא ספר טוב בזמן הפנוי שלנו בשבת בבוקר, אך הכתיבה משמשת אותנו מדי יום ביומו, ואיננו מודעים לה תמיד. תכנים טובים ואיכותיים ממלאים תפקיד חשוב בחיפוש […]

מיהו כותב תוכן איכותי

מבלי להבין זאת אנו מסתמכים לעתים קרובות על המילה הכתובה, בין אם אנו חותמים על מסמך של עורך דין, באים בברית הנישואים לאחר ניסוח הכתובה או ממלאים פרטים אישיים כאשר אנו מנסים להתקבל לעבודה חדשה. באופן דומה, אנו תלויים בתוכן כתוב גם בתחום כמו קידום אתרים, ולא כל תוכן אלה תוכן איכותי שמשפטיו רהוטים ומנוסחים […]

לדעת לערוך: 7 טיפים לעריכת המאמר לאחר כתיבתו

זהו, בשעה טובה ומוצלחת סיימתם לכתוב מאמר מעמיק של 800 עמודים. זה לא היה קל. לא הכרתם לפני כן את התחום שעליו כתבתם והתעמקתם בו רבות לפני שניגשתם למלאכת הכתיבה. לאחר שסיימתם לכתוב ורפרפתם על המאמר קלות, החלטתם לשלוח אותו ללקוח. אבל רגע אחד, לפני שאתם לוחצים על כפתור ה"שלח" יש צורך לעשות דבר חשוב […]

לאהוב כל מילה – כך אפשר לגרום לגולשים לקרוא באמת את מה שכתבתם

התוכן הוא אמנם המלך כאשר מדברים על תחום כמו קידום אתרים, אך לעתים נשאלת השאלה אם הגולשים באמת קוראים אותו. אמת, בחיים המהירים שלנו אין לנו זמן לקרוא טקסטים ארוכים. גם כאשר אנחנו נכנסים לחשבון הפייסבוק שלנו, איננו מחפשים אלא את הפוסטים הקצרים ביותר, אלה שקריאתם לוקחת שתי שניות בדיוק, לפני שאנו ממשיכים לפוסט הבא. […]

הכותב והאגדה – מנפצים מיתוסים

עם התפתחות עולם האינטרנט עלתה הדרישה לכותבי תכנים טובים שיכולים לספק תכנים איכותיים לאתרים השונים ולהעלות אותם בתוצאות החיפוש של גוגל. מבלי להבין זאת, נחשפים הגולשים למגוון רחב של תכנים מדי יום ביומו, מבלי להבין שבמרבית המקרים כותבי התוכן הם האחראיים על הכתיבה השיווקית או האינפורמטיבית באתר זה או אחר. לאורך השנים נוצרו מיתוסים על […]

כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר

כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה לקידום ממומן בגוגל, ונדרשת השקעה באתר מבחינת תוכן ועיצוב אשר תביא לאחר חודש (ואף יותר) לתוצאה הרצויה. אך כשלאתר שלכם יש תוכן טוב ועיצוב מרהיב, אין סיבה שלא תתקדמו למעלה […]

המדריך לכתיבת תוכן

שלום לך, כתב או כתבת תוכן מתחילים הנכנסים אל עולם חדש ועשיר במילים, מסרים, תכנים וקהלי יעד. משימתכם הינה משימה חשובה בעולם הרשת הגדוש בכמות כמעט אינסופית של אתרים ותכנים. ולכן, בכדי שתעשו את עבודתכם נאמנה, המדריך הבא יספק לכם את התוכן על כתיבת התוכן. כיצד כותבים תכנים? חשוב להבין שישנם סוגים רבים של תכנים […]