• נהריה, האירית 2
  • אדווה - 054-4505442
  • article.exp@gmail.com

תקנון – ארטיקל אקספרס

תקנון ותנאי פרטיות:

  1. חברת "ארטיקל אקספרס" מחויבת לשמירת הפרטיות של לקוחותיה ועל סודיות החומר שנשלח אליה או ממנה, כולל פרטים אישיים של הפונים.
  2. "ארטיקל אקספרס" פועלת כחוק ולפי התקנות בכל פעילותה אונליין למען הלקוחות ולא תקבל עבודות החורגות מכך או נוגדות להם גם אם יוצעו לה על ידי הלקוחות עצמם.
  3. מחירי "ארטיקל אקספרס"מצוינים במחירון האתר, אינם כוללים מע"מ וכפופים לשינויים שעליהם תודיע החברה מראש ובשום מקרה לא לאחר שנחתם הסכם עמה. החברה שומרת לעצמה את הזכות להכריז על מבצעי הנחות והטבות מדי פעם או להגביל אותם, כל זאת בהודעה מראש.
  4. "ארטיקל אקספרס" מתחייבת לשלוח תוכן שהוזמן לפי דרישת הלקוח, בהתאם למאפיינים שמסר – מספר מילים, מילות מפתח, נושא מאמר – ובתוך 48 שעות מיום העסקים שבו הלקוח העביר את התשלום בהעברה בנקאית כפי שסוכם עליו ושלח לנו את אישור ההעברה, או בהזמנת עבודת ניסיון או בחתימה על הסכם עבודה המפרט את תנאי התשלום. יום עסקים של ארטיקל אקספרס הנו מ7:00 בבוקר ועד 19:00 בערב. הזמנה שתשלח בכל יום עסקים עד השעה 19:00 בערב תועבר עד לשעת ערב זו בתוך 2 ימי עסקים קדימה. אם לדוגמה הלקוח ביצע הזמנה ואף העביר תשלום ביום ראשון בשעה 12:00 בצהריים אז הלקוח יקבל את התכנים לפני יום שלישי בשעה 19:00 בערב.
  5. מספר המאמרים והטקסטים למשלוח מהיר בתוך 48 שעות לא יעלה על 30 מאמרים (או 10,000 מילים). לקוח שירצה כמות גדולה יותר של מאמרים בזמן קצר יוכל לקבל השירות המבוקש בתוספת תשלום. לכל מקרה של הזמנה שנתקשה לעמוד בהגשתה בזמן נתריע על כך בפני הלקוח מוקדם ככל האפשר למען שמירה על סדר עבודה תקין.
  6. אישור ההזמנה והתחלת העבודה עליה מותנים במענה של הלקוח לאימיילים שיישלחו אליו בנוגע להזמנה בתוך זמן סביר ולאחר שייעשו כל הפעולות הנדרשות מצד "ארטיקל אקספרס" לקבל ממנו מענה בזמן כדי להתחיל בעבודה. מענה זה כולל תשובה על שאלות בירור, ו/או קבלת אישור בכתב לכל תיקון, ו'או אישור תשלום או העברה בנקאית.
  7. כל התוכן ש"ארטיקל אקספרס" משווקת ללקוחותיה הוא תוכן שנכתב לפי הזמנה והוא מקורי בלבד, אינו מועתק ואינו ממוחזר מלקוח ללקוח. התוכן נבדק בכלי בדיקה הנקרא Copyscape הבודק את ייחודיות התוכן שכן זה אינו מכיל חלקים מועתקים מהאינטרנט.
  8. "ארטיקל אקספרס" אינה עושה שימוש בפרטי הפונים אליה מלבד צורכי עבודה עמה ואינה מעבירה פרטי לקוחות לצד שלישי כלשהו.
  9. לכל הזמנה שנשלחה עם הנחיות ברורות לביצוע יוקצה סבב תיקונים אחד, אם אכן לא הוכנסו הדגשים שהלקוח ביקש בהזמנת העבודה. כל תיקון שאינו נמצא בהזמנה המקורית ומחייב כתיבה מחודשת תיחשב להזמנה חדשה שעליה ייגבה תשלום נוסף.

Comments are closed.