• בוסתן הגליל
  • ניסים - 054-8315183
  • 1neomillionaire@gmail.com

כתיבת תכנים – לכל תוכן סוג משלו

כתיבת תכנים – לכל תוכן סוג משלו

אם אתם חובבי ספרים, סביר להניח שיצא לכם להיתקל בז'אנרים שונים. פעם היה זה רומן רומנטי של זוג שעבר דרך ארוכה עד שהתחתן וחי באושר ובעושר עד עצם היום הזה. בהזדמנות אחרת היה זה רומן מתח של בלש מבריק שמסוגל לפתור כל תעלומה. אם היה זה רומן טוב במיוחד, סביר להניח שלא הצלחתם להניח אותו מידכם עד שהגעתם לסיומו. למילים יש יכולת מופלאה להתאחד יחד וליצור סיפור, שיר ובזמן המודרני שלנו גם כתיבת תכנים לאתר האינטרנט.

כתיבת תכנים – להבדיל בין סוגי התכנים

כשם שהספרים שאנחנו כה אוהבים לקרוא נבדלים זה מזה בז'אנרים, כך גם התכנים הנכנסים לאתרי האינטרנט נבדלים באופיים ולעתים גם במטרות שהם מיועדים להשיג. כתיבת תכנים היא אמנות של ממש הדורשת תרגול, יכולות כתיבה טובות ויכולות לימודיות. על כל פנים, תכנים מסוגים שונים יכולים לתרום רבות לקידומו של האתר.

מדריכים מפורטים

הגולשים נכנסים לאתר האינטרנט כדי למצוא מידע שימושי לבעיה או ללמוד דברים חדשים. משום כך, אם אתם מעוניינים לשדרג את האתר שלכם, מומלץ לשלב בו כמה מדריכים מפורטים שיסבירו לגולשים כיצד לפטור בעיה מסוימת. למשל, חברה להדברת מזיקים יכולה לכלול מדריך שימושי לזיהוי קיומם של טרמיטים בבית, חברה העוסקת במסחר בביטקוין תוכל לספק מדריך לרכישת ביטקוין או למסחר בו, מעצבת פנים תדגים לגולשים כיצד לשלב צבעים בעת עיצוב סלון הבית, והיד עוד נטויה. הגולשים יעריכו את המדריך שלכם אף יותר אם תצרפו סרטון הדרכה ערוך. מעבר לכך, גוגל אוהבת מדריכים, כך שאם יש לכם כמה כאלה באתר, קיים סיכוי גדול לכך שתזכו לקידום טוב.

מאמרי טיפים

מאמרים אלה דומים במעט למדריכים המפורטים, אם כי מדובר במאמרים מתומצתים יותר. הטיפים נועדו להוסיף ערך לגולש, לחדש לו דבר מה וללמד אותו מיומנות מסיומת. כתיבת תכנים ל-SEO, למשל, יכולה לכלול מאמרי טיפים פעמים רבות. לדוגמה, במאמר למארגני אירועים עסקיים, ניתן למצוא טיפים לבחירת אטרקציות.

ראיונות

גולשים אוהבים לקרוא ראיונות של אנשי מקצוע פרטיים ולהכיר את עולמם. לדוגמה, אם האתר שלכם עוסק בתחום הצילום, כדאי לראיין צלם מקצועי ולשאול אותו שאלות שיכולות לעניין את הגולשים. לדוגמה, "איך אתה גורם למצולם להרגיש בנוח מול המצלמה?", או "מהו החלק האהוב עליך ביותר בתחום שלך?". ראיון איכותי יוסיף תחושה של אותנטיות ומקוריות לאתר שלכם.

מאמרים השוואתיים

לעתים ניתן לערוך השוואות מול מוצרים, כך שהגולשים יוכלו לקבל תמונה מפורטת. לדוגמה, גולש המתלבט אם לקנות סמסונג גלקסיs8  או סמסונג גלקסי s9 יוכל לקבל מידע מרוכז על שניהם במקום אחד. עם זאת, כאשר באים לתאר את המוצרים, על הכותב לשמור על אמינות, מבלי להכפיש את שמו של מוצר זה או אחר.

תכנים בדגש על השיווק

תכנים שיווקיים הם מבין התכנים הנפוצים יותר בכתיבת תכנים. כותבי תוכן מקצועיים נדרשים לא פעם לכתוב מאמרים שיווקיים לאתרים. מאמרים אלה כוללים את מילות המפתח הרלוונטיות לקידום ומשפטי הנעה לפעולה. כמו כן, במאמרים מסוג זה מודגשת החשיבות של השירותים שמציע בעל העסק, ומעל לכל כיצד שירותים אלה יכולים לסייע לגולש.

מאמרים אינפורמטיביים

מאמרים אלה מתמקדים בעיקר במידע ה"יבש" שהם נותנים ללקוח על מוצר מסוים, ופחות בהיבט השיווקי. לדוגמה, כותב תוכן יכול לקבל הזמנה על כתיבת מאמר על דיקור סיני, במטרה לספק מידע מפורט על הרפואה העתיקה – כיצד מתבצע הדיקור? אילו מחלות הוא מרפא? ועוד.

אם גם אתם זקוקים לשירותי כתיבת תכנים כדי לקדם את האתר שלכם, אנחנו בחברת ארטיקל אקספרס נעשה הכול כדי לעזור לכם.

 

 

leave a comment