• בוסתן הגליל
  • ניסים - 054-8315183
  • 1neomillionaire@gmail.com

כתיבת תוכן שיווקי – התוכן שמושך את לב הגולש

כתיבת תוכן שיווקי – התוכן שמושך את לב הגולש

המסחר והשיווק באמצעות האינטרנט הולכים ומתפתחים לאורך השנים. כך, אדם המעוניין לתקן את המכשיר הסלולרי שברשותו, יקליד באינטרנט את מילות החיפוש "מעבדת סלולר בתל אביב" (או בכל עיר אחרת) ויקבל תוצאות שיובילו אותו אל המעבדה הקרובה ביותר לאזור מגוריו. נוסף על כך, בימינו ניתן להזמין כל שירות – קורס, מוצר טיפוח, זר פרחים וכדומה – דרך אתר האינטרנט, מבלי לצאת מהבית ביום גשום או חם מן הרגיל. האינטרנט פתח בפני רבים מאתנו עולם שלם של אפשרויות, ועלינו רק לדעת לבחור את הטובה ביותר עבורנו.

התוכן שעושה סדר בעניין

האדם חשוף לתוכן רב ומגוון יותר מאי פעם, ולכן כדי למשוך את תשומת לבו של הגולש לשירות או מוצר מסוים, יש צורך להשתמש בכתיבה שיווקית. כתיבת תוכן שיווקי נכונה יכולה להוביל את הגולש אל נותן השירות ולגרום לו לבצע פעולה. על פי רוב, כתיבה שיווקית נכונה מורכבת משלושה גורמים עיקריים.

 

  1. קריאה לשם הנאה

הגולשים לא יבזבזו את זמנם היקר בקריאת תכנים שאינם מעניינים אותם, כך שאחת המשימות של כותב תוכן טוב היא ליצור עניין בקרב הלקוח. ניתן לתבל את התוכן בסיפור אישי מעניין, עובדה מרתקת או תיאור מקורי ומשעשע. במקרה זה דואג כותב התוכן לשמור על שפה קלילה ולהתאים אותה לקהל היעד.

 

  1. קריאה לשם סיפוק

כאשר הגולש ניגש לקרוא דבר מה, הוא מעוניין למצוא סיפוק בכתוב, ואין סיפוק טוב יותר מהאפשרות ללמוד דבר מה חדש. אלה יכולים להיות השלבים שעובר החלב מרגע החליבה ועד שהוא מגיע לכוס שלנו, שלבי הקמת עסק חדש, סקירה על אמנים גדולים שחיו בעבר וכדומה.

 

  1. קריאה לשם עזרה

פעמים רבות הגולשים נכנסים לאתר האינטרנט כדי לקבל סיוע בתחום מסוים. אלה יכולים להיות טיפים לניקוי הבית, המלצות על מוזיקת דרך טובה לנסיעות ארוכות, הצעות ייעול למלחמה בטרמיטים שפלשו אל תוך הבית או טיפים לשיפור המראה החיצוני בעזרת איפור נכון.

מאפיינים נוספים עבור כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי כוללת אלמנטים לא מעטים. ראשית, היא מדגישה את היתרונות של המוצרים והשירותים שאנו באים לשווק, תוך התמקדות ברצונותיו של הגולש. בדרך כלל, רצוי לשלב מידע אטרקטיבי לגולש כמו מבצע לוהט לסוף הקיץ או הנחה לנרשמים הראשונים. שנית, היא כוללת מאפיינים המעוררים בלקוח את הצורך לרכוש את המוצר והשירות, תוך שימת דגש על משפטי הנעה לפעולה. שלישית, תוכן שיווקי טוב מותאם לקהל היעד. כך, לשון הכתיבה הפונה אל נשים אופנתיות המחפשות שמלה לקיץ תהיה שונה מלשון הכתיבה הפונה לגברים המחפשים מברגות ביתיות לרכישה. ולבסוף, לכתיבה שיווקית לא תמיד ניתן למצוא נוסחה קבועה. אמנם כותבי תוכן רבים פועלים לפי דגשים וסטנדרטים מסוימים, אך הם תמיד דואגים לשמור על ראש פתוח ולהתאים את התוכן ללקוח.

כיצד שומר כותב התוכן על רמת כתיבה גבוהה

כותב תוכן מקצועי מקבל הזמנות לכתיבת מאמרים רבים בתחום כתיבת תוכן שיווקי וסוגי כתיבה נוספים, ועליו לשמור תמיד על רמת כתיבה גבוהה כדי לספק את צורכי לקוחותיו. אז כיצד הוא עושה זאת? הדבר הראשון שעושה הכותב הוא ללמוד על הלקוח – מהן הפעילויות שלו, מיהם לקוחותיו, מהם המטרות שהוא מעוניין להשיג באמצעות התוכן וכדומה. כמו כן, כותב תוכן אמתי מרענן את כללי הפיסוק ושומר על רמת כתיבה נאותה על ידי כך שהוא מרבה לקרוא חומר כתוב באינטרנט ובספרים. ולבסוף, כותב תוכן הוא אדם שאוהב ללמוד. הוא שומר על ראש פתוח בכל עת, כדי להשתדל וללמוד דברים חדשים.

leave a comment