• בוסתן הגליל
  • ניסים - 054-8315183
  • 1neomillionaire@gmail.com

כתיבת תוכן לאתרים – כותבים ונהנים

כתיבת תוכן לאתרים – כותבים ונהנים

יש אנשים אשר מביעים את עצמכם היטב בעל פה. אין טובים מהם ברטוריקה ובכריזמה, והם יכולים לכבוש בקלות כל קהל. אחרים מצטיינים בכוח המילה הכתובה. הם יכולים לכתוב טור דעה בעיתון ואף להוציא ספר אל האור. עם התפתחות אתרי האינטרנט נולד מקצוע חדש – כותב תוכן. היום קיימת דרישה רבה לכותבים אשר יודעים להשתמש במילה הכתובה כדי להפוך כל מאמר פשוט למקורי ומקצועי.

כותב תוכן עם ערך מוסף

ישנם כותבי תוכן רבים בשוק העבודה, אך לא כולם מוגדרים ככותבים טובים שיכולים להפוך כל מילה לקסם. אלה כמה פרמטרים שיכולים להבדיל בין כותב טוב באמת לכותב ממוצע מן השורה:

  • כותב חוקר – כתיבת תוכן לאתרים יכולה לעסוק במגוון רחב של תחומים: עריכת דין, אינסטלציה, ייעוץ השקעות, הפקת אירועים, חקירות פרטיות וכדומה. מטבע הדברים, כותב התוכן אינו מתמחה בכל התחומים האלה, אך הוא יכול בהחלט ללמוד היטב את נושא הכתיבה ולהפיק מאמרים איכותיים שלא יביישו את איש המקצוע המקורי. כותב תוכן אמתי מתעמק בנושא, מבין כל פרט ואינו כותב משפט שאינו נהיר לו דיו.
  • כותב המרחיב את הידע – כותב תוכן מקצועי אינו קופא על שמריו ו"מקבע" את צורת הכתיבה שלו. במקום זאת, הוא קורא מאמרים עדכניים בנושאים מגוונים ופועל לשפר את כישורי הכתיבה שלו.
  • כותב הנושם את המילים – כותבי תוכן הם בדרך כל אנשי מילה וספר, כך שגם בשעות הפנאי אפשר להבחין בהם כשהם קוראים ספר טוב או כותבים מאמר תגובה לעיתון. בדרך זו הם מעשירים את שפת הכתיבה שלהם, והניסוחים הקולחים שלהם מתבטאים היטב בכתיבה.
  • כותב ששם לב לדגשים – כותב תוכן איכותי יודע להקשיב היטב ללקוח שלו. הוא מבין את הדגשים שלפיהם צריכים המאמרים להיכתב ושואל שאלות ענייניות על השירותים שמספק הלקוח.
  • נהנים מהכתיבה – עבור אנשים רבים כתיבת תכנים נתפסת כמעט מייגעת ומורכבת. כותבי תוכן אמתיים, לעומת זאת, רואים בה עיסוק אהוב שדרכו הם יכולים להביע את עצמם (גם אם מדובר במאמר מקצועי המדגיש את יתרונות הלקוח). הם נהנים לכתוב בעודם מאזינים למוזיקה מרגיעה ושותים כוס תה מרענן.
  • כל מאמר הוא יצירת אמנות – תוכלו להבחין בנקל בין כותבים המתייחסים ברצינות לעבודתם לאלה שעבורם הכתיבה היא תחביב חולף בלבד. כותבים איכותיים דואגים לעבור על המאמר בסיום הכתיבה, ואף משלבים תוכן יצירתי שיוצר עניין בקרב הגולש.

מה עוד כדאי לדעת על כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים יכולה להשתפר פלאים, בתנאי שהכותבים שמים לב לפרמטרים שונים. ראשית, עליה להיות מקורית. גוגל מענישה אתרים על מאמרים מועתקים והעתקתם יכולה אף להוביל לתביעות משפטיות. שנית, התכנים צריכים להתאים לקהל היעד שעבורו מתפרסמים התכנים. כך, לשון הכתיבה עבור אתרים המציעים מוצרים לגברים בלבד עשויה להיות שונה מלשון הכתיבה לאתרים המיועדים לנשים, לא רק בעקבות שימוש בלשון זכר/נקבה. ושלישית, כותבי תוכן טובים משכילים להדגיש את היתרונות במוצרי בעלי העסק במיומנות, תוך הדגשת התועלת שהם יביאו למשתמשים בחיי היום יום.

לדבר עם כותב תוכן

מתעניינים בשירותי כתיבת תוכן לאתרים? מעוניינים לבנות אתר פיצוץ? כדאי שתתכוננו לשיחה עם כותב התוכן. השיחה מתבצעת בדרך כלל בטלפון, ובמהלכה ניתן לתאם ציפיות. כמו כן, זו ההזדמנות של כותב התוכן ללמוד על העסק שלכם יותר ועל יתרונם של השירותים האיכותיים שלכם. ומי יודע? אולי הכותב יהפוך בסופו של דבר ללקוח שלכם. כך שלפני השיחה הטלפונית עמו, כדאי להתכונן מראש, להכין שאלות ודגשים כדי להקל על העבודה המשותפת ביניכם בהמשך.

leave a comment